Nem mondom, hogy egy Hamupipőke...

2018. augusztus 03. 09:49 - Palásthy Julcsi

... de azért az átváltozás mégiscsak szemet gyönyörködtető.

konyha.jpg

konyh.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

A kezdeti állapotról egyetlen fotóm van csupán, de itt is látszik, egy alapos rendrakás milyen sok változást hozhat.

elejen.jpg

konyhaaa.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A konyha egyben az előszoba is, amit utólag építettek a hajdani présházhoz. A konyháról mindjárt az elején tudtam, hogy át fogom festeni. MIndenáron Annie Sloan festéket szerettem volna használni, de mire utánaolvastam a mikéntjéről, egészen elbizonytalanodtam. Egy ilyen műanyaggal bevont pozdorjalapot, mint amiből a mi konyhabútorunk is készült, mindenképpen kell alapozni, mielőtt lefestenénk. Így arra jutottam, hogy az alapozó festék mellé veszek vizesbázisú zománcfestéket, majd én keverek valamiféle szürkét.

konyhaa.jpg

S mivel maradt szürke festék bőven, hirtelen felindulásból kapott némi színt az asztal is, amit szintén az előző tulajdonosoktól kaptunk.

konyh-5.jpg

konyh-3.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem bántam meg, hogy az olcsóbb festék mellett döntöttem. A végeredménnyel nagyon elégedett vagyok, és beláttam, kár lett volna erre az olcsó bútorra olyan sok pénzt áldozni. Jelentősen olcsóbban kijöttünk a pénzünkbőlből, azt a minőségi festéket pedig elhasználjuk majd egy arra érdemesebb bútorra. A csempe még hátra van és az előszoba funkción is van még mi javítani, de mondanom sem kell, már arra is kész tervem van...

konyh-6.jpg

konyh-2.jpg

 

konyhaa-4.jpg

konyhaa-3.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szeretem a konyha pillanatait, szeretem a reggeli napfény játékát a frissen festett bútoron. S mindez a jelek szerint Férjúrra is hatással van ♥

konyhaa-2.jpg

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rejtek-kulcs.blog.hu/api/trackback/id/tr9814159213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása